7 porad dla zdrowych restauracje

No Comments

Używać dokładnie inteligentne jedzą strategii: planować, zaplanuj menu i wybierać produkty.

Przygotowanie

Jest plan. Zjeść lekką kolację, jeśli zjedliśmy wspaniały obiad w tym dniu. Lub, jeśli z góry wiesz, że idziesz do restauracji, planuję lekkie przekąski w ciągu dnia. Znając warunki, menu i gotowania podstawy sprawia, że zamówienie jest łatwiej, zwłaszcza, jeśli masz specjalne potrzeby żywieniowe.

Wyborze restauracjiWyborze restauracji

Myślę, że przed nami. Rozważmy opcje jedzenie w różnych restauracjach i szukać miejsca z szerokim wyborem menu. Sprawdź online, menu, jeśli są dostępne, informacje o zasilaniu z góry.

Zamówienie

Być świadomym, kiedy zamówienie. Zrównoważyć odżywianie, włączając zdrowy wybór z wszystkich różnych grup produktów, takich jak mięso, białka żywności, niskotłuszczowe produkty mleczne, owoce, warzywa i produkty pełnoziarniste. Szukać świeżo przygotowane dania, sałatki, które dają “równowaga w misce”. Na przykład, pierwsze dania, sałatki z pieczonym lub smażonym kurczakiem, fasolą i owoców morza dostarczają organizmowi białka i błonnik i inne składniki odżywcze. Zapytać tłoczona na stronie, tak, że można kontrolować Wielkość porcji.

Do kanapek, pochodzą z opcji, w tym sałata, pomidory, awokado i cebula; przy użyciu przypraw, wybrać ketchup, musztarda, sos lub salsa.

Dopełniają jedzenie na zamówienie zdrowe przystawki, takie jak sałatki, pieczone ziemniaki lub owoce. Zwiększyć kaloryczność pieczonej ziemniaków na uzupełniania go z warzywami, salsy i Chile.

Zastąpić. Zapytać sałatka z sosem na boku, aby zastąpić ziemniaki w połączeniu jedzenia. Wiele restauracji zaszczyt prosi, więc nie bój się być nachalny, zadawać pytania menu i zrobić specjalne życzenia do Swoich potrzeb żywieniowych.

Części sterowania. Wielu restauracjach serwowane są ogromne porcje, czasem wystarczy dla dwóch lub trzech osób. Jedz mniejsze porcje i przynieść do domu do innego jedzenia. Lub zamówić przekąskę na talerz i dodać małą zupę lub sałatkę.

JadłJadł

Jedz powoli. To trwa około 20 minut dla mózgu, aby otrzymać wiadomość z twojego żołądka, że nie jest już głodny. Szybkie konsumenci często nie, podczas gdy powolne konsumenci zazwyczaj jedzą mniej i nadal odpowiada.

Zjeść z dziećmi

Zjeść z dziećmiWybrać restaurację, która serwuje dzieci. To zwiększy prawdopodobieństwo, że w restauracji jest menu dla dzieci, która zawiera w sobie mniejsze porcje i dania, zaprojektowane, aby zapewnić odpowiednie zasilanie dla małych narządów.

Dla nowych produktów, oferowania ugryzienie lub dwa z zamówienia. W przeciwnym razie, niech dzieci zamówić ich pupilom, gdy jedzą. Wybierz dwa-trzy odpowiednich pozycji w menu, a następnie pozwól dziecku wybrać jeden. Zastąpić zdrowej strony w miejsce ziemniaków, takich jak marchew lub kawałki jabłek, lub frytki, i zamówienie wspólne jedzenie z sosem na boku.

Wapń jest ważny w każdym wieku, ale szczególnie dla rosnących kości. Aby uzyskać więcej wapnia, wybrać prosty lub mleko czekoladowe do napoju lub dodać plasterek sera na kanapkę. Wybrać desery mleczne, np. jogurt lub smoothie.

Restauracje mogą być straszne dla ludzi starają się trzymać zdrowego odżywiania, ale z przygotowaniem i zaufanie, którym możesz cieszyć się restauracyjnym jedzeniem, nie rezygnując ze zdrowego odżywiania.

 

Categories: Uncategorized