Zapomnij o niskiej zawartości tłuszczu i niskiej zawartości cukru, skupić się na zdrowy tryb zasilania

No Comments

Chcesz jeść zdrowo, ale to, co jest najlepszym sposobem, aby to zrobić? Niektóre z dzisiejszych popularnych diet mówią, aby zmniejszyć cukru, podczas gdy inni ograniczają tłuszczu. “Kto może winić mylić konsumenta, gdy książki diety i trendy wskazują w różnych kierunkach” – mówi Jennifer McDaniel, MS, RDN, CSSD, LD, rzecznik Akademii żywienia i dietetyki. “Kocham, aby przypomnieć klientom, że w istocie są one już wiedzą, jak jeść zdrowo. Owoce, warzywa, produkty pełnoziarniste, zdrowe tłuszcze i chudego białka zawsze zwycięży”.

Zdrowy Tryb ZasilaniaZdrowy Tryb Zasilania

A nie jedzą tylko bez tłuszczu lub o niskiej zawartości cukru w diecie, Akademia żywienia i dietetyki zaleca, aby skupić się na ogólny tryb zasilania. “Nasze wspólne zdrowie zależy nie jeden raz; przeciwnie, nasze zdrowie jest stworzony dla serii wyborów w ciągu całego życia i nawyki żywieniowe” – mówi McDaniel. Skupić się na jedzeniu więcej owoców, warzyw, pełnych ziaren zbóż, roślin strączkowych, chudych produktów mlecznych, owoców i orzechów. Tymczasem, jeść mniej czerwonego i przetworzonego mięsa, słodkich napojów, deserów i oczyszczonego ziarna

McDaniel mówi, że owoce i warzywa powinny być “gwiazdą show” podczas wypełniania talerzu. “Rzut wsparcia obejmuje produkty pełnoziarniste, chude białko, niskotłuszczowe produkty mleczne i porcje zdrowych tłuszczów” – mówi. “W czasie, gdy nie każda płyta wymaga od każdej grupy żywności, wiązanie co najmniej dwóch lub trzech różnych produktów optymalizuje zasilanie i przyjemność z jedzenia.”

mówi, że podczas gdy ważne jest, aby zrozumieć wartość, ludzie nie powinni ignorować ich ciał głodu i sytości sygnały. “Uczę swoich klientów, aby dostroić, zwracając uwagę na uczucie głodu i sytości” – mówi. “Nasze ciała muszą nam powiedzieć, ile jest. Wielkość porcji powinna równolegle naszym głodu i sytości”.

Skinny na smalec

Zalecenia dietetyczne dla amerykanów 2015-2020 podkreśla olejów, bogate w jednonienasycone i wielonienasycone kwasy tłuszczowe jako część zdrowego trybu zasilania, i zaleca, aby ograniczyć nasycone i tłuszcze trans. Wybór odpowiednich rodzajów tłuszczów, w tym te z tłustych ryb, takich jak łosoś, oleje roślinne, orzechy i nasiona, szczególnie ważne.

5 porad, jak zrobić dobre decyzje o Sadle5 porad, jak zrobić dobre decyzje o Sadle

  • Spróbować na grilla, duszone lub pieczone łosoś, pstrąg lub makrela, a nie smażone lub panierce.
  • Różnić się twoje wybory proteina jeść więcej owoców i roślin strączkowych.
  • Wybieraj chude mięso i usuwać widoczny tłuszcz. Usunąć skórę i tłuszcz z drobiu.
  • Wybierz niskiej zawartości tłuszczu lub beztłuszczowe produkty mleczne.
  • Najlepsze sałatki z orzechami, nasionami zamiast grzanki. Używać olej roślinny na bazie sosu do sałatek zamiast masła opaski.

Skinny na cukier

Przeciętny amerykanin zużywa o ponad 13 procent dziennego zapotrzebowania na kalorie z cukru, ale 2015-2020 dietetyczne wytyczne dla amerykanów zalecają ograniczenie dodawanego cukru do mniej niż 10% dziennego zapotrzebowania na kalorie. Idąc powyżej 10 proc., to trudno utrzymać ogólny zdrowy tryb odżywiania. Cukru można znaleźć w takich produktach, jak słodzący napoje i oczyszczonego ziarna przekąski i desery. Naturalne cukru w żywności, takich jak owoce i mleko nie jest dodawany cukier.

“Dla większości amerykanów, zmniejszenie dodatku cukru nie oznacza, że trzeba uważnie studiować wszystkie etykiety żywności” – mówi McDaniel. “Na razie jest” ukryty “cukier w produktach spożywczych, większość z nas może zmniejszyć cukru, koncentrując się na największych przestępców: cukru słodzone napoje, słodkie przekąski i desery”.

3 wskazówki dla zmniejszenia cukru3 wskazówki dla zmniejszenia cukru

  • Przemyśleć słodycze: zapisać słodkie desery dla szczególnych przypadków.

  • Zamiast postu-obiad, deser, zamknąć rodzinną jedzenia przy filiżance kawa bezkofeinowa lub herbata ziołowa, ale bez dodatku substancji słodzących lub krem.

  • Przejście od jogurtów słodzonych cukrem z dodatkiem owoców do prostego niskotłuszczowego jogurtu. Następnie dodać świeże owoce do odżywcze, naturalny, słodki podwieczorek. Owoców i niskotłuszczowe produkty mleczne zawierają naturalne cukry, które dostarczają składników odżywczych, które przyczyniają się do wzmocnienia zdrowia.

Twój Spersonalizowany Zdrowy Tryb Zasilania

Aby uzyskać pomoc, opracowuje indywidualny zdrowy tryb zasilania, który zawiera odpowiednią ilość zdrowych tłuszczów i Cukrów, należy skontaktować się zarejestrowanym dietetyka dietetyka.

 

Categories: Uncategorized