7 porad dla zdrowych restauracje

No Comments

Używać dokładnie inteligentne jedzą strategii: planować, zaplanuj menu i wybierać produkty.

Przygotowanie

Jest plan. Zjeść lekką kolację, jeśli zjedliśmy wspaniały obiad w tym dniu. Lub, jeśli z góry wiesz, że idziesz do restauracji, planuję lekkie przekąski w ciągu dnia. Znając warunki, menu i gotowania podstawy sprawia, że zamówienie jest łatwiej, zwłaszcza, jeśli masz specjalne potrzeby żywieniowe.

Wyborze restauracjiWyborze restauracji

Myślę, że przed nami. Rozważmy opcje jedzenie w różnych restauracjach i szukać miejsca z szerokim wyborem menu. Sprawdź online, menu, jeśli są dostępne, informacje o zasilaniu z góry.

Zamówienie

Być świadomym, kiedy zamówienie. Zrównoważyć odżywianie, włączając zdrowy wybór z wszystkich różnych grup produktów, takich jak mięso, białka żywności, niskotłuszczowe produkty mleczne, owoce, warzywa i produkty pełnoziarniste. Szukać świeżo przygotowane dania, sałatki, które dają “równowaga w misce”. Na przykład, pierwsze dania, sałatki z pieczonym lub smażonym kurczakiem, fasolą i owoców morza dostarczają organizmowi białka i błonnik i inne składniki odżywcze. Zapytać tłoczona na stronie, tak, że można kontrolować Wielkość porcji.

Do kanapek, pochodzą z opcji, w tym sałata, pomidory, awokado i cebula; przy użyciu przypraw, wybrać ketchup, musztarda, sos lub salsa.

Dopełniają jedzenie na zamówienie zdrowe przystawki, takie jak sałatki, pieczone ziemniaki lub owoce. Zwiększyć kaloryczność pieczonej ziemniaków na uzupełniania go z warzywami, salsy i Chile.

Zastąpić. Zapytać sałatka z sosem na boku, aby zastąpić ziemniaki w połączeniu jedzenia. Wiele restauracji zaszczyt prosi, więc nie bój się być nachalny, zadawać pytania menu i zrobić specjalne życzenia do Swoich potrzeb żywieniowych.

Części sterowania. Wielu restauracjach serwowane są ogromne porcje, czasem wystarczy dla dwóch lub trzech osób. Jedz mniejsze porcje i przynieść do domu do innego jedzenia. Lub zamówić przekąskę na talerz i dodać małą zupę lub sałatkę.

JadłJadł

Jedz powoli. To trwa około 20 minut dla mózgu, aby otrzymać wiadomość z twojego żołądka, że nie jest już głodny. Szybkie konsumenci często nie, podczas gdy powolne konsumenci zazwyczaj jedzą mniej i nadal odpowiada.

Zjeść z dziećmi

Zjeść z dziećmiWybrać restaurację, która serwuje dzieci. To zwiększy prawdopodobieństwo, że w restauracji jest menu dla dzieci, która zawiera w sobie mniejsze porcje i dania, zaprojektowane, aby zapewnić odpowiednie zasilanie dla małych narządów.

Dla nowych produktów, oferowania ugryzienie lub dwa z zamówienia. W przeciwnym razie, niech dzieci zamówić ich pupilom, gdy jedzą. Wybierz dwa-trzy odpowiednich pozycji w menu, a następnie pozwól dziecku wybrać jeden. Zastąpić zdrowej strony w miejsce ziemniaków, takich jak marchew lub kawałki jabłek, lub frytki, i zamówienie wspólne jedzenie z sosem na boku.

Wapń jest ważny w każdym wieku, ale szczególnie dla rosnących kości. Aby uzyskać więcej wapnia, wybrać prosty lub mleko czekoladowe do napoju lub dodać plasterek sera na kanapkę. Wybrać desery mleczne, np. jogurt lub smoothie.

Restauracje mogą być straszne dla ludzi starają się trzymać zdrowego odżywiania, ale z przygotowaniem i zaufanie, którym możesz cieszyć się restauracyjnym jedzeniem, nie rezygnując ze zdrowego odżywiania.

 

Categories: Uncategorized

Produkty, Które Mogą Wpływać Na Płodność

No Comments

Niepłodności dotyka około 10% populacji, według amerykańskiego towarzystwa medycyny rozrodu. Na razie para nie mogą kontrolować wszystkie przyczyny niepłodności, mogą kontrolować swoje nawyki żywieniowe. I, żywienia i zdrowego ciało ciężar dla obu partnerów może mieć znaczący wpływ na płodność.

Kobiet i płodnościKobiet i płodności

Aby przygotować się do ciąży i zwiększyć płodność, utrzymać zdrową wagę i wybrać produkty, które pozwolą stworzyć bezpieczne i korzystne domu dla dziewięciomiesięcznego dziecka zatrzymać.

Mężczyźni i płodności

Mężczyźni też powinni starać się utrzymywać zdrowego ciało ciężar i przestrzegać zrównoważonej diety, tak jak otyłość mężczyzna może zmieniać poziomy testosteronu i innych hormonów, według amerykańskiego towarzystwa medycyny rozrodu. Plus, niski spermy obliczenie i słabej ruchliwości plemników są wspólne z nadwagą i otyłych ludzi. Jeśli chodzi o diety, obciążenie na owoce i warzywa, które zawierają witaminy, minerały i przeciwutleniacze, które mogą pomóc w tworzeniu silnej spermy. Więcej informacji na temat płodności i diety dla mężczyzn.

Znaleźć Swój Wielki Ciężar

Zwiększyć swoją szansę zajść w ciążę na osiągnięcie i utrzymanie zdrowej wagi. Krajowe stowarzyszenie niepłodności informuje, że w 30% przypadków niepłodności z powodu wagi skrajności, które mogą zmienić poziom hormonów i rzucić owulacja nie w określonych godzinach). Dla kobiet, które mają nadwagę, tak mało, jak 5% utraty masy ciała może zwiększyć płodność. Z drugiej strony, kobiety, które mają nieodpowiednią masę ciała, wskaźnik masy ciała poniżej 18.5 (18.5 do 24.9 jest uważane za normalne), może wystąpić nieregularne miesiączki lub owulacji stop w ogóle, według amerykańskiego towarzystwa medycyny rozrodu. Ci, którzy regularnie uczestniczyć w wysokiej intensywności ćwiczeń, takich jak gimnastyka czy taniec, zaburzenia odżywiania lub po ścisłej diecie często są narażone na zwiększone ryzyko.

Nie dzieje się diety, który może uszczuplać swoje ciało składniki odżywcze, niezbędne dla ciąży i mieć zdrowy plan odżywiania, który pracuje dla ciebie, mówiąc na zarejestrowany dietetyk lekarza-dietetyka.

Wybrać Produkty Bogate W Żelazo

Jest dieta, bogata w żelazo, które pochodzi z warzyw i dodatków może zmniejszyć ryzyko ovulatory niepłodności, na podstawie wyników pielęgniarek badania medyczne II, który szedł za 18,500 pielęgniarek, które starają się zajść w ciążę. Ovulatory niepłodności jest tylko jedną z przyczyn niepłodności i wpływa na 25 procent niepłodnych par.

Wegetariańskie produkty z żelazem wszystkie rodzaje roślin strączkowych, jaja, soczewica, szpinak, wzbogacane płatki zbożowe, длиннозерный, wzbogacony ryż i pełnoziarniste. Dodaj witaminę c z owoców cytrusowych, bułgarskiego pieprzu lub jagód w żywności, aby zwiększyć wchłanianie żelaza.

“Dietę Płodności”"Dietę Płodności"

Opublikowany przez grupę Гарвардские naukowcy w 2007 roku “dieta płodności” nauka — z książki wydanej w 2009 roku o tej samej nazwie — kobiety z ovulatory niepłodności, kto za ten plan zasilania był 66 procentów niskiego ryzyko ovulatory niepłodności i 27 procent zmniejsza ryzyko niepłodności od innych przyczyn, niż kobiety, które nie przestrzegać diety uważnie.

Kobiety po “dieta płodności” wybrali:

  • Mniej tłuszczów trans i tłuszczów jednonienasyconych tłuszczów (z produktów, takich jak awokado i oliwy z oliwek)
  • Mniej białka zwierzęcego, a więcej białka roślinnego
  • Bardziej bogate w błonnik, niskim indeksie glikemicznym pokarmy bogate w węglowodany (w tym pełnoziarniste)
  • Więcej wegetariańskich źródeł żelaza i mniejszą ilość źródeł mięsa
  • Multiwitamina
  • Wysokiej zawartości tłuszczu, produkty mleczne zamiast chudych produktów mlecznych

W ogóle, jedzą więcej warzyw, zdrowe odżywianie jednonienasycone tłuszcze zamiast tłuszczów nasyconych i trans, co sprawia, że co najmniej połowę swojego ziarna całe i uzyskać wystarczająco dużo produktów bogatych w wapń — produktów mlecznych, w tym pomoże ci zaspokoić potrzeby żywieniowe i propagowania zdrowego ciężar.

Nie zapominaj, że kwas foliowy

Znaleźć Swój Wielki Ciężar

Chociaż ona nie sprawi, że będziesz bardziej podatny, bardzo ważne jest, aby kobiety próbują począć dostawać 400 mcg dziennie kwasu foliowego z suplementów diety (jeśli planujesz przyjmować żadnych suplementów, w tym kwas foliowy, porozmawiaj ze swoim lekarzem najpierw) lub produkty, takie jak ciemnozielone warzywa liściaste i wzbogacone zboża. Kwas foliowy jest niezbędny do zapobiegania wad cewy nerwowej. Cewy nerwowej rozwija się w mózg i kręgosłup od trzech do czterech tygodni od poczęcia, zanim większość kobiet nawet nie zdaje sobie sprawy, że są w ciąży.

Aby uzyskać więcej informacji na temat produktów płodności i tworzenia indywidualnego planu zasilania, doradztwo zarejestrowany dietetyk lekarza-dietetyka.

Categories: Uncategorized

Zapomnij o niskiej zawartości tłuszczu i niskiej zawartości cukru, skupić się na zdrowy tryb zasilania

No Comments

Chcesz jeść zdrowo, ale to, co jest najlepszym sposobem, aby to zrobić? Niektóre z dzisiejszych popularnych diet mówią, aby zmniejszyć cukru, podczas gdy inni ograniczają tłuszczu. “Kto może winić mylić konsumenta, gdy książki diety i trendy wskazują w różnych kierunkach” – mówi Jennifer McDaniel, MS, RDN, CSSD, LD, rzecznik Akademii żywienia i dietetyki. “Kocham, aby przypomnieć klientom, że w istocie są one już wiedzą, jak jeść zdrowo. Owoce, warzywa, produkty pełnoziarniste, zdrowe tłuszcze i chudego białka zawsze zwycięży”.

Zdrowy Tryb ZasilaniaZdrowy Tryb Zasilania

A nie jedzą tylko bez tłuszczu lub o niskiej zawartości cukru w diecie, Akademia żywienia i dietetyki zaleca, aby skupić się na ogólny tryb zasilania. “Nasze wspólne zdrowie zależy nie jeden raz; przeciwnie, nasze zdrowie jest stworzony dla serii wyborów w ciągu całego życia i nawyki żywieniowe” – mówi McDaniel. Skupić się na jedzeniu więcej owoców, warzyw, pełnych ziaren zbóż, roślin strączkowych, chudych produktów mlecznych, owoców i orzechów. Tymczasem, jeść mniej czerwonego i przetworzonego mięsa, słodkich napojów, deserów i oczyszczonego ziarna

McDaniel mówi, że owoce i warzywa powinny być “gwiazdą show” podczas wypełniania talerzu. “Rzut wsparcia obejmuje produkty pełnoziarniste, chude białko, niskotłuszczowe produkty mleczne i porcje zdrowych tłuszczów” – mówi. “W czasie, gdy nie każda płyta wymaga od każdej grupy żywności, wiązanie co najmniej dwóch lub trzech różnych produktów optymalizuje zasilanie i przyjemność z jedzenia.”

mówi, że podczas gdy ważne jest, aby zrozumieć wartość, ludzie nie powinni ignorować ich ciał głodu i sytości sygnały. “Uczę swoich klientów, aby dostroić, zwracając uwagę na uczucie głodu i sytości” – mówi. “Nasze ciała muszą nam powiedzieć, ile jest. Wielkość porcji powinna równolegle naszym głodu i sytości”.

Skinny na smalec

Zalecenia dietetyczne dla amerykanów 2015-2020 podkreśla olejów, bogate w jednonienasycone i wielonienasycone kwasy tłuszczowe jako część zdrowego trybu zasilania, i zaleca, aby ograniczyć nasycone i tłuszcze trans. Wybór odpowiednich rodzajów tłuszczów, w tym te z tłustych ryb, takich jak łosoś, oleje roślinne, orzechy i nasiona, szczególnie ważne.

5 porad, jak zrobić dobre decyzje o Sadle5 porad, jak zrobić dobre decyzje o Sadle

  • Spróbować na grilla, duszone lub pieczone łosoś, pstrąg lub makrela, a nie smażone lub panierce.
  • Różnić się twoje wybory proteina jeść więcej owoców i roślin strączkowych.
  • Wybieraj chude mięso i usuwać widoczny tłuszcz. Usunąć skórę i tłuszcz z drobiu.
  • Wybierz niskiej zawartości tłuszczu lub beztłuszczowe produkty mleczne.
  • Najlepsze sałatki z orzechami, nasionami zamiast grzanki. Używać olej roślinny na bazie sosu do sałatek zamiast masła opaski.

Skinny na cukier

Przeciętny amerykanin zużywa o ponad 13 procent dziennego zapotrzebowania na kalorie z cukru, ale 2015-2020 dietetyczne wytyczne dla amerykanów zalecają ograniczenie dodawanego cukru do mniej niż 10% dziennego zapotrzebowania na kalorie. Idąc powyżej 10 proc., to trudno utrzymać ogólny zdrowy tryb odżywiania. Cukru można znaleźć w takich produktach, jak słodzący napoje i oczyszczonego ziarna przekąski i desery. Naturalne cukru w żywności, takich jak owoce i mleko nie jest dodawany cukier.

“Dla większości amerykanów, zmniejszenie dodatku cukru nie oznacza, że trzeba uważnie studiować wszystkie etykiety żywności” – mówi McDaniel. “Na razie jest” ukryty “cukier w produktach spożywczych, większość z nas może zmniejszyć cukru, koncentrując się na największych przestępców: cukru słodzone napoje, słodkie przekąski i desery”.

3 wskazówki dla zmniejszenia cukru3 wskazówki dla zmniejszenia cukru

  • Przemyśleć słodycze: zapisać słodkie desery dla szczególnych przypadków.

  • Zamiast postu-obiad, deser, zamknąć rodzinną jedzenia przy filiżance kawa bezkofeinowa lub herbata ziołowa, ale bez dodatku substancji słodzących lub krem.

  • Przejście od jogurtów słodzonych cukrem z dodatkiem owoców do prostego niskotłuszczowego jogurtu. Następnie dodać świeże owoce do odżywcze, naturalny, słodki podwieczorek. Owoców i niskotłuszczowe produkty mleczne zawierają naturalne cukry, które dostarczają składników odżywczych, które przyczyniają się do wzmocnienia zdrowia.

Twój Spersonalizowany Zdrowy Tryb Zasilania

Aby uzyskać pomoc, opracowuje indywidualny zdrowy tryb zasilania, który zawiera odpowiednią ilość zdrowych tłuszczów i Cukrów, należy skontaktować się zarejestrowanym dietetyka dietetyka.

 

Categories: Uncategorized

African Mango – Działanie – Opinie

No Comments

African Mango - Działanie - OpinieSpalanie niechcianego tłuszczu może być trudnym zadaniem. Podstawowe zasady odchudzania dyktują, że aby schudnąć, należy dostarczyć organizmowi mniejszej ilości kalorii, niż jest to konieczne dla obsługi.

Jak średnia zdrowego dorosłego człowieka trwa w okresie między 2000 i 2500 kalorii dziennie, skracają poniżej liczba ta zmusza organizm do rozkładania tłuszczu, aby zrekompensować braki.

Proces ten, znany jako posiłek калорийном deficytu, może być frustrujące. Zmniejszenie spożycia kalorii nie zmuszają organizm do rozkładania tłuszczu, ale i obniża poziom energii, powodując zmęczenie i zwiększenie apetytu odpowiedź, co sprawia, że trudno trzymać się diety niskokalorycznej. Wiele худеющие znaleźć te przeszkody демотивирующим, w wyniku powolnej utraty wagi.

Bardzo skutecznym sposobem na przyspieszenie procesu odchudzania jest połączenie niskokalorycznej diety i regularne ćwiczenia fizyczne, co zwiększa ilość kalorii spalić ciała. Zwiększa spalanie kalorii zmniejsza próg, przy którym lipolizy lub rozkład tłuszczu w celu uzyskania energii, dzieje się, ale może być trudne do wykonania, gdy mało energii.

Na szczęście, istnieje wiele całkowicie naturalne suplementy, które są w stanie zwiększyć ilość kalorii spalić ciała i zwiększa poziom energii w tym samym czasie, co sprawia, że odchudzanie i spalanie tłuszczu jest o wiele łatwiejsze.

W przeciwieństwie do chemicznych tabletek odchudzających, że te suplementy zawierają wyłącznie organiczne roślinne i ekstrakty roślinne, które zapewniają potężny organizm biologicznie aktywnych związków, które zwiększają przemianę materii, naturalnie.

Jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych naturalnych naturalny spalacz tłuszczu dostępnych na rynku jest African Mango.

Oferując diety skuteczne i szybko działające formuły, która zawiera ekstrakty z Afrykańskiej rośliny mango i zielonej kawy, africanmango formuła przyspiesza przemianę materii i zwiększa poziom energii, w tym samym czasie, aby zminimalizować reakcje apetytu.

W tym artykule przyjrzymy się Afrykański formuła mango i dowiedz się, jak to działa, aby pomóc ci określić, czy jest on może pomóc ci osiągnąć swoje zdrowia i utraty wagi cele.

Co To Jest African Mango? – działanie – komentarze – rynek – Polska

Co To Jest African Mango? - działanie – komentarze – rynek - PolskaAfrican Mango jest nowatorskim nowy suplement odchudzania, który działa w harmonii z ciałem działanie, aby zwiększyć metabolizm ciała i przyspieszyć proces utraty wagi.

African Mango funkcji formuły inaczej niż innych utraty wagi suplementy na rynku – zamiast zawierający неперевариваемые nierozpuszczalnych włókien lub preparatów niebezpiecznych, w skład Polska African Mango powoduje efekt zwany termogenezę działanie rynek.

Termogenezę-to konwersja energii ciepła w organizmie komentarze. African Mango formuła została opracowana wiodąca grupa naturalnych dietetyków i żywieniowców, aby podnieść naturalny termogeniczne reakcje organizmu, zwiększając ilość energii, która jest spalany w organizmie w ciągu dnia.

Efekt ten ma podobne możliwości wykonywać regularne ćwiczenia fizyczne podczas diety. Po prostu jak kompleks ćwiczeń fizycznych zwiększa ilość kalorii spalić ciała, składniki w afrykańskim Mango zwiększa spalanie kalorii, przekształcać więcej energii żywności w energię cieplną, która ma dodatkową zaletę, zwiększając poziom energii.

Największą zaletą African Mango formuły polega na tym, że zawiera on wyłącznie naturalne składniki, a co za tym idzie, nie ma działań niepożądanych i niebezpiecznych interakcji komentarze.

W dodatku do potężnym termogeniczne spalanie tłuszczu ekstraktów roślinnych, african Mango oferuje mieszankę przeciwutleniaczy, który zmywa z dala toksyny, powstające w wyniku rozkładu tłuszczu, poprawy zdrowia i wygląd skóry, usuwając złogi tłuszczu.

Nauka Za Wzór African Mango – przeciwwskazania – skutki uboczne – to boli? – opinie

African Mango formuła zawiera szereg składników, które zostały udowodnione kliniczne nauki, skutki uboczne aby zwiększyć tempo metabolizmu organizmu i powodować termogenezę. Główny składnik we Wzorze African Mango-ekstrakt z African mango nie przeciwwskazania opinie to boli.

Również znany jako Ирвингия gabonensis, African mango zawiera naturalne, biologicznie aktywne związki pod nazwą ВВСТ, który, jak wykazano, aby zmniejszyć poziom tłuszczu we krwi ponad 39%, znacznie przyspieszając funkcje metaboliczne[1].

Drugi najbardziej potężny składnik w Formule African Mango ekstrakt z zielonej kawy w ziarnach, niezwykle popularny жиросжигатель, który ma potrójne жиросжигательный efekt to boli nie przeciwwskazania.

Ekstrakt z zielonej kawy w ziarnach, jak wykazano, zawierają wysoki poziom związków polifenolowych i flawonoidów, które są w stanie opinie wywoływać termogenezę w organizmie, przyspiesza lipolizę. Ponadto, ekstrakt z ziaren zielonej kawy zawiera potężny naturalny kształt kofeiny, co może przyspieszyć utratę wagi nawet do 40%, a także wzrost poziomu energii.

Wreszcie, zielony ziarna kawy wyciąg ОРАК koszt 2 500, co czyni go bardzo silnym przeciwutleniaczem skutki uboczne. Przeciwutleniacze i że ekstrakt z ziaren zielonej kawy w afrykańskim formuła Mango udzielić pomocy w celu wyeliminowania toksyn, które są uwalniane w organizmie poprzez spalanie tłuszczu, co dodatkowo zwiększa funkcji przemiany materii i zmniejszenie oxidative stres.

Komentarz African Mango - gdzie kupić? – cena - apteka – Amazon, ebay – Aliexpress

Komentarz African Mango – gdzie kupić? – cena – apteka – Amazon, ebay – Aliexpress

African Mango formuła niezwykle potężny, cena gdzie kupić Amazon ebay Aliexpress, który wykorzystuje tylko naturalne składniki, aby zapewnić efekt uboczny wolnego zwiększenie masy ciała. Jeśli jesteś zainteresowany w korzyściach african Mango dla siebie, darmowy okres próbny butelka jest dostępna ze strony produktu bez żadnych kosztów gdzie kupić cena Amazon ebay Aliexpress.

Categories: Uncategorized